Monday, April 9, 2018

ტრენინგკურსის მიზანია საქართველოს სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს სასწავლო პროცესში ისტ-ის ინტეგრირებას ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებისა და მასწავლებელთა პროფესიული სტანდარტების შესაბამისად.

ტრენინგ მოდული
1-ლი დღე
 
კურსის მომიხილვაკურსის თითოეული მოდულის  მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელიშედეგები.
·         სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა.
·          ისტკომპეტენციები მასწავლებლებისათვის.
·         ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები ინფორმაციულ-საკომუნიკაციოტექნოლოგიებში.
·         ისტ ის სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნები და ამოცანებისასწავლო პროცესისძირითადი ერთეულები.
·         ელექტროული ფოსტა gmail.com
·         გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურებიგაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.

 
მე-2 დღე
·         გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება ტექსტურრედაქტორში. D-GP-IP
·         ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიებასაავტორო უფლებებიეთიკური და საკანონმდებლონორმები.
·          სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში

მე-3 დღე
·         სასწავლო პრეზენტაციის გამოყენება სასწავლო პროცესში.
·         პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები.
·         D-GP_IP სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება.

მე-4 დღე
·         სასწავლო პრეზენტაციის დემონსტრირება.
·         ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაშის გამმოყენება სასწავლოპროცესში
·         აუდიოვიდეო საშუალებებისა და ვებ გვერდების გამოყენება სასწავლო პროცესში

მე-5 დღე
·         კლასის მართვა ტექნოლოგიების გამოყენებით.
·         ელექტრონული დღიური-ბლოგი.
·         სწავლის შეფასებაელექტრონული რუბრიკა MS Word; MS Exssel-ში.

მე-6 დღე
·         გაკვეთილის შეფასება . რუბრიკების დამზადება
·         ისტ-ის გამოყენება ,მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვისელექტრონული ცხრილებისშექმნა.
·         ბლოგის მართვა.

 
მე-7 დღე
·         სასწავლო პროექტის მომზადებადაგეგმვა.
·         Googl-ის სერვისებიდისკი
·         ბლოგის რედაქტირება

 
მე-8 დღე
·         დისტანციური სწავლება
·         Googl-ის სერვისებიდისკი , ბლოგი თარჯიმანი.
·         ბლოგისკურსის რესურსების პრეზენტაცია.
·         ეთიკური ნორმებისსა და კანონმდებლობის დაცვა ისტის გამოყენებისას 

No comments:

Post a Comment